Wszystkie firmy wprowadzają rockera, gdyż jest innowacją, która zmieni obecne pojmowanie narciarstwa na świecie. Jednak tylko Blizzard robi to w sposób tak prosty i inteligentny. Bez sztucznego naginania, formowania i usztywniania narty zyskujemy najnowszy patent. Blizzard potwierdza regułę, że co najprostsze jest najlepsze i nie bez powodu podpisuję się hasłem „Intelligent equipment”.

Nowością na ten sezon w Blizzardzie jest system Flip Core 3D w nartach z grupy Sport Performance, nazwanych Magnum. Bez względu na warunki śniegowe i na miejsce, dzięki tej technologii narty zapewniają komfort jazdy. Ich przeznaczeniem jest jazda w zróżnicowanych warunkach t.j. sypki lub ciężki śnieg, przygotowane trasy, bądź jazda poza nimi. Zawdzięczamy to obróconemu rdzeniowi z camberem, który tworzy naturalny rocker, gdyż tradycyjny camber jest odwrócony w druga stronę. Zamontowano to w nartach uniwersalnych dla wszystkich. Dodatkowo w tej narcie stworzono konstrukcje 3D – rdzeń połączono z reszta konstrukcji dwoma warstwami: dolną i górną, która jest ponacinana. Zrobiono to, aby podczas jazdy w głębokim śniegu narta pracowała, a w momencie gdy wyjedziemy z puchu na twarde podłoże, stała się sztywna na boki. Model 85 jest przeznaczony dla dobrze jeżdżących narciarzy i posiada dodatkowo system suspension, który przyjął się w Blizzardzie i jest wdrążany w coraz większej ilości modeli. Następnie mamy nartę 80 z płaszczem tytanowym lub karbonowym, która jest już miększa od poprzednika i posiada pełny rocker. Oczywiście zastosowanie rockera opiera się na przodach nart, ale również jest podniesiona piętka, co jeszcze bardziej ułatwia jazdę w zróżnicowanych warunkach. Na końcu mamy jeszcze modele 74 i 76, które są bardzo popularne wśród klientów.  

Technologia Suspension jest wprowadzana od trzech lat, ale od tego sezonu znajdziemy ją nawet w tańszych modelach Blizzarda np. Ultrasonic, który posiada dodatkowo Power buster z tworzyw sztucznych. Nowością jest system Suspension, który jest mniej tłumiący aniżeli znany wcześniej FullSuspension.

W grupie Race oraz G-Force jest zastosowana nowa konstrukcja narty. Poprzednik posiadał pełny Side Wall, z którym jednak średniozaawansowany narciarz często sobie nie radził. Dla wygody skrócono ten system i dodano rockera, dzięki czemu narta stała się bardziej uniwersalna i łatwiejsza w prowadzeniu, a zarazem podobnie dynamiczna. Kolejna nartą jest RCS - model wyżej, który już nie ma rockera; jest tutaj tylko camber, gdyż jest ona kierowana do bardziej zaawansowanych narciarzy. Dodatkowo mamy zastosowany system Suspension. Nowością w tej grupie jest narta WRC, która jest wzorowana na konstrukcji FIS obowiązującej w Pucharze Świata. Nie posiada ona jednak pełnego bustera, została uzupełniona za to Side Wall, Sandwichem oraz systemem Suspension. Zmieniono również geometrie, gdyż narty zawodnicze mają parametry obowiązkowe dla wszystkich. Biorąc pod uwagę wymiary, tutaj mamy 71mm pod butem i mniejszy promień skrętu – 20m, przy nartach z PŚ jest 27m. W ofercie znajdziemy również narty juniorskie sportowe.

Pewnego czasu w Blizzardzie był podział na Freestyle i Freeride, ale obecnie jest tylko grupa FreeMountain. Składają się na nią narty do jazdy w głębokim śniegu, do zabawy, ale również z przeznaczeniem na trasy. Charakteryzują się większą szerokością pod butem. Jeden z modeli - Bushwacker bardzo dobrze sprawuję się na trasach, pobiera drgania, posiada pełny rocker. Mamy również nartę, która dostała nagrodę na międzynarodowych targach ISPO - COCHISE, który ma 108 pod butem, ale jest dość twardą nartą, z przeznaczeniem dla osoby, która dobrze jeździ.

Wszystkie informacje na temat Blizzarda znajdziecie na : http://www.blizzard-ski.com/pl/home.html