Polish
Dodaj ośrodek do porówniania
Dodaj do ulubionych

Powiązane regiony: Polska, Europa., Śląskie, Korbielów, Beskid Żywiecki

Otwarte
Początek/Koniec sezonu: 05/12/2020 - 18/04/2021
Wysokość
:
708m - 1500m
Trasy
:
15%|18%| 68%| 0%
Wyciągi
:
8
Karnety
:
od PLN70.00 do PLN115.00
Pełny cennik skipassów

Informacje Covid

Zdobądź wszystkie informacje dotyczące COVID-19, które musisz znać przed wyjazdem. Wszystkie informacje są dostarczane przez ośrodek i regularnie aktualizowane w razie zmian.

Rezerwacje

Strona z zasadami bezpieczeństwa Covid-19 na www ośrodka

Czy wymagana jest rezerwacja karnetów?
Nie

Czy obowiązuje rezerwacja miejsc parkingowych?
Nie

Budynek/nki stacji narciarskiej

Czy budynek stacji narciarskiej jest otwarty?
Nie

Czy w budynku/ach stacji narciarskiej obowiązują obostrzenia COVID-19?
Tak

Czy maseczki są obowiązkowe?
Tak

Zasady dotyczące budynków stacji narciarskich

Bezpieczny stok

Drodzy Goście,
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy, abyście odwiedzając naszą stację narciarską mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.

  1. Zachowanie odpowiedniej, bezpiecznej odległości w kolejkach do kas, kolei oraz wyciągów orczykowych. Pamiętaj, zachowaj dystans!
  2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk przy kasach, wejściach do toalet oraz do restauracji Kamienna.
  3. Wprowadzenie nakazu zakrywania ust i nosa podczas jazdy kolejami oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych. W tym celu możesz użyć maseczki lub stosowanych powszechnie w sezonie zimowym chust lub buffów.
  4. Zalecanie płatności bezgotówkowej przy zakupie karnetów narciarskich oraz w restauracji Kamienna.
  5. Wprowadzenie odpowiednich, bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji Kamienna.
  6. Regularna dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, wyparzanie sztućców oraz bieżąca dezynfekcja toalet w restauracji Kamienna.
  7. Systematyczna dezynfekcja powierzchni dotykowych drzwi, klamek, powierzchni lady, poręczy, terminali, włączników światła, itp.
  8. Możliwość zakupu maseczek ochronnych w kasie głównej ON Pilsko.
  9. Bezwzględne przestrzeganie przez pracowników pracy w  maseczkach/przyłbicach/chustach/buffach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  10. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  11. Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  12. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu i w szatniach.
  13. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów. 
  14. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości stacji narciarskiej dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
  15. Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
    Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania odnośnie środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 604 144 823 lub mailowo pod adresem:recepcja@pilsko.org

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19


na podstawie wytycznych Ministerstwa Rozwoju z dn. 28.04.2020r.


Drodzy Goście,
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy, abyście odwiedzając nasz
obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy
jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.


1. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób przebywających jednocześnie w budynku.
2. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie
odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
3. Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w recepcji a także przy wejściu do sali
konferencyjnej, toalet, restauracji / baru itp.
5. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi
Kompleksu.
6. Możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
7. Wprowadzenie odpowiednich, bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w
restauracji Kompleksu.
8. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
9. Możliwość wcześniejszej rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi
poszczególnych Gości.
10. Tymczasowe wyłączenie z użytkowania pomieszczeń wspólnych takich jak: basen, sauna,
kącik malucha, sala telewizyjna, mini siłownia, tenis stołowy.
11. Systematyczna dezynfekcja powierzchni dotykowych drzwi, klamek, powierzchni lady
recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, włączników światła, itp.
12. Bieżąca dezynfekcja ogólnodostępnych toalet.
13. Sprzątanie pokoi jedynie na życzenie klienta.
14. Wynajęcie pokoju odbywać się będzie po uprzedniej dezynfekcji wszystkich powierzchni
dotykowych, sprzętu, łazienki oraz gruntownym wywietrzeniu.
15. Bezwzględne przestrzeganie przez pracowników pracy w maseczkach/przyłbicach
rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk,
itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić
kontakt z Gośćmi.
16. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie
kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków
ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
17. Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu
podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
18. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny
dozownik na zapleczu i w szatniach.
19. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni,
kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
20. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie
bezpiecznej odległości.
21. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości Kompleksu dotyczącej zachowania
szczególnych środków ostrożności.
22. Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania odnośnie środków ostrożności,
skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 604 144 823 lub mailowo pod adresem:
recepcja@pilsko.org

Zasady dotyczące wyciągów i kolei linowych

Czy na wyciągach i w kolejach linowych obowiązują zasady/obostrzenia Covid-19?
Tak

Zasady dotyczące wyciągów i kolei linowych

Bezpieczny stok

Drodzy Goście,
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy, abyście odwiedzając naszą stację narciarską mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.

  1. Zachowanie odpowiedniej, bezpiecznej odległości w kolejkach do kas, kolei oraz wyciągów orczykowych. Pamiętaj, zachowaj dystans!
  2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk przy kasach, wejściach do toalet oraz do restauracji Kamienna.
  3. Wprowadzenie nakazu zakrywania ust i nosa podczas jazdy kolejami oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych. W tym celu możesz użyć maseczki lub stosowanych powszechnie w sezonie zimowym chust lub buffów.
  4. Zalecanie płatności bezgotówkowej przy zakupie karnetów narciarskich oraz w restauracji Kamienna.
  5. Wprowadzenie odpowiednich, bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji Kamienna.
  6. Regularna dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, wyparzanie sztućców oraz bieżąca dezynfekcja toalet w restauracji Kamienna.
  7. Systematyczna dezynfekcja powierzchni dotykowych drzwi, klamek, powierzchni lady, poręczy, terminali, włączników światła, itp.
  8. Możliwość zakupu maseczek ochronnych w kasie głównej ON Pilsko.
  9. Bezwzględne przestrzeganie przez pracowników pracy w  maseczkach/przyłbicach/chustach/buffach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  10. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  11. Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  12. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu i w szatniach.
  13. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów. 
  14. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości stacji narciarskiej dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
  15. Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
    Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania odnośnie środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 604 144 823 lub mailowo pod adresem:recepcja@pilsko.org

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19


na podstawie wytycznych Ministerstwa Rozwoju z dn. 28.04.2020r.


Drodzy Goście,
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy, abyście odwiedzając nasz
obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy
jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.


1. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób przebywających jednocześnie w budynku.
2. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie
odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
3. Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w recepcji a także przy wejściu do sali
konferencyjnej, toalet, restauracji / baru itp.
5. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi
Kompleksu.
6. Możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
7. Wprowadzenie odpowiednich, bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w
restauracji Kompleksu.
8. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
9. Możliwość wcześniejszej rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi
poszczególnych Gości.
10. Tymczasowe wyłączenie z użytkowania pomieszczeń wspólnych takich jak: basen, sauna,
kącik malucha, sala telewizyjna, mini siłownia, tenis stołowy.
11. Systematyczna dezynfekcja powierzchni dotykowych drzwi, klamek, powierzchni lady
recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, włączników światła, itp.
12. Bieżąca dezynfekcja ogólnodostępnych toalet.
13. Sprzątanie pokoi jedynie na życzenie klienta.
14. Wynajęcie pokoju odbywać się będzie po uprzedniej dezynfekcji wszystkich powierzchni
dotykowych, sprzętu, łazienki oraz gruntownym wywietrzeniu.
15. Bezwzględne przestrzeganie przez pracowników pracy w maseczkach/przyłbicach
rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk,
itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić
kontakt z Gośćmi.
16. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie
kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków
ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
17. Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu
podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
18. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny
dozownik na zapleczu i w szatniach.
19. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni,
kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
20. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie
bezpiecznej odległości.
21. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości Kompleksu dotyczącej zachowania
szczególnych środków ostrożności.
22. Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania odnośnie środków ostrożności,
skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 604 144 823 lub mailowo pod adresem:
recepcja@pilsko.org

Zasady dla gastronomii

Czy w schroniskach obowiązują obostrzenia COVID-19?
Nie

Posiłki wewnątrz
Nie

Szkoła narciarska

Czy w szkołach narciarskich obowiązują obostrzenia COVID-19?
Nie

Więcej o wypożyczalniach sprzętu

Czy w wypożyczalniach sprzętu obowiązują obostrzenia COVID-19?
Nie

Transport

Czy w środkach transportu publicznego obowiązują obostrzenia COVID-19?
Nie

Więcej o zakwaterowaniu

Czy w miejscach zakwaterowania obowiązują obostrzenia COVID-19?
Tak

Zasady dotyczące zakwaterowania

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19


na podstawie wytycznych Ministerstwa Rozwoju z dn. 28.04.2020r.


Drodzy Goście,
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy, abyście odwiedzając nasz
obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy
jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.


1. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób przebywających jednocześnie w budynku.
2. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie
odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
3. Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w recepcji a także przy wejściu do sali
konferencyjnej, toalet, restauracji / baru itp.
5. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi
Kompleksu.
6. Możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
7. Wprowadzenie odpowiednich, bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w
restauracji Kompleksu.
8. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
9. Możliwość wcześniejszej rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi
poszczególnych Gości.
10. Tymczasowe wyłączenie z użytkowania pomieszczeń wspólnych takich jak: basen, sauna,
kącik malucha, sala telewizyjna, mini siłownia, tenis stołowy.
11. Systematyczna dezynfekcja powierzchni dotykowych drzwi, klamek, powierzchni lady
recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, włączników światła, itp.
12. Bieżąca dezynfekcja ogólnodostępnych toalet.
13. Sprzątanie pokoi jedynie na życzenie klienta.
14. Wynajęcie pokoju odbywać się będzie po uprzedniej dezynfekcji wszystkich powierzchni
dotykowych, sprzętu, łazienki oraz gruntownym wywietrzeniu.
15. Bezwzględne przestrzeganie przez pracowników pracy w maseczkach/przyłbicach
rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk,
itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić
kontakt z Gośćmi.
16. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie
kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków
ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
17. Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu
podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
18. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny
dozownik na zapleczu i w szatniach.
19. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni,
kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
20. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie
bezpiecznej odległości.
21. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości Kompleksu dotyczącej zachowania
szczególnych środków ostrożności.
22. Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania odnośnie środków ostrożności,
skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 604 144 823 lub mailowo pod adresem:
recepcja@pilsko.org

Profil

Ośrodek narciarski Korbielów - Pilsko położony w Beskidzie Żywieckim w masywie Pilska w odległości 23 km od Żywca zalicza się do czołówki rodzimych centrów narciarskich. Na zboczach Pilska (1542m) - najwyższej w Polsce po Kasprowym Wierchu górze przystosowanej do uprawiania narciarstwa zjazdowego - wytyczono blisko 20 km tras. Bramki wyciągów zostały wyposażone w nowoczesny system kart zbliżeniowych. Atutem ośrodka jest imponujaca jak na polskie warunki różnica wzniesień - aż 770 metrów.

Trasy usytuowane są na północnym zboczu Pilska, dzięki czemu ośrodek umożliwia uprawianie narciarstwa możliwe jest tu nawet w kwietniu.

Na terenie ośrodka zlokalizowane są trzy stacje GOPR, Snow Park, punkty gastronomiczne, szkoły narciarskie i snowboardowe, wypożyczalnie i serwisy sprzętu narciarskiego oraz dla najmłodszych narciarskie przedszkole.

Wysokość

  • 1500m
    Szczyt
  • 792m
    Różnica wzniesień
  • 708m
    Stacja dolna

Wyciągi

  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
  • 1
  • 0
  • 1
  • 5
  • 8
    Łącznie

Ważne daty

  • Przewidywany początek sezonuPrzewidywany koniec sezonu05/12/202018/04/2021

Oferta tras

  • Bardzo łatwe

    15%

  • Łatwe

    18%

  • Trudne

    68%

  • Bardzo trudne

    0%

  • Liczba tras

    9

  • Długość tras (km)

    12 km

  • Nocnych tras (km)

    1 km

  • Najdłuższa trasa

    4.5 km

Raporty śniegowe i Powderalarmy z ośrodka Korbielów - Pilsko prosto na Twojego maila

Korbielów - Pilsko Opinie

Adrek
21. luty 20215
Generalnie jestem zachwycony - opinie ludzi ze tragedia bo orczyki odsyłam do Szczyrku - tam infrastruktura fenomenalna ale w sumie tylko po...Pełna opinia
Dorota
20. luty 20214
Świetny stok, ale nic z niego nie zostanie jak się Z niego zrobi druga Kotelnica. Stanowczo za dużo ludzi. Na Buczynce niestety...Pełna opinia
Zobacz wszystkieOceń ośrodek

Informacja turystyczna

  • Korbielów - Pilsko

    Konrada Sitki

    34-335 Korbielów

    Polska


    Telefon: +48 33 483 20 28

    recepcja@pilsko.org

Galeria zdjęć: Korbielów - Pilsko

Reklama

Reklama

Newsy z ośrodka

Świetny początek sezonu w polskich górach: sprawdź warunki!

Świetny początek sezonu w polskich górach: sprawdź warunki!

Wcześniejsze opady śniegu i sprzyjające warunki pogodowe, umożliwiające sztuczne dośnieżanie stoków sprawiły, że w drugi weekend grudn...

Reklama